Οργή για τα ψηφοθηρικά τεχνάσματα του Μητσοτάκη από δεκάδες Μητροπολίτες
Να αποσυρθεί η διάταξη που προβλέπει αύξηση κατά 90% των μισθών των Αρχιεπισκόπων και των Μητροπολιτών και να μη φτάσει ποτέ στη Βουλή, ζητά ο Μητροπολίτης Νέας Σμύρνης Συμεών, εξαπολύοντας σφοδρά πυρά κατά της κυβέρνησης και κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη, μετά τον σάλο που έχει προκαλέσει η απόφαση.
Σε εκτενή του δήλωση ο Μητροπολίτης κάνει λόγο για διασυρμό της εκκλησίας ενώ παράλληλα εμμένει πως οι αυξήσεις δεν αποτελούν πάγιο αίτημα της Εκκλησίας,
Κατά τον Μητροπολίτη, ο λόγος της απόφασης είναι για προεκλογικούς σκοπούς και έχει στόχο την κάμψη των αντιδράσεων στους κόλπους της εκκλησίας για το νομοσχέδιο για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών, που όπως αναφέρει ο ίδιος «δεν έχει ξεχαστεί».
«Πάραυτα ἡ συγκεκριμένη διάταξη νά ἀποσυρθεῖ! Νά μή φτάσει στή Βουλή! Ὄχι κι ἄλλος διασυρμός!», καταλήγει ο Μητροπολίτης Συμεών.
Βέβαια, η Ιερά Σύνοδος, υπεραμύνθηκε τις αυξήσεις, επισημαίνοντας πως δεν εισάγει κάποιο νέο προνόμιο, αλλά επαναφέρει τη μισθοδοσία των αρχιερέων εντός του γενικού πλαισίου της δημόσιας διοίκησης. Όπως αναφέρει, ο εκπρόσωπος Τύπου της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, μητροπολίτης Πολυανής και Κιλκισίου, Βαρθολομαίος,μισθοδοσία του Κλήρου αποτελεί «ανταπόδοση» για την τεράστια μοναστηριακή περιουσία που της αφαιρέθηκε κατά την περίοδο 1833-1952, «χωρίς πλήρη και ισότιμη αποζημίωση».
Παράλληλα, ζήτησε από τους εκπροσώπους του Τύπου (και όχι μόνο) να προσεγγίζεται το ζήτημα μακριά από υπερβολές και χωρίς καλλιέργεια εύκολων εντυπώσεων.
Ο εκπρόσωπος Τύπου της Ιεράς Συνόδου σε μία έμμεση αναφορά σε δηλώσεις μητροπολιτών ότι σκοπεύουν να διαθέσουν τις αυξήσεις που θα πάρουν για κοινωνικές ανάγκες, ο εκπρόσωπος Τύπου της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου υπογράμμισε ότι «για την ποιμαίνουσα Εκκλησία η προσπάθεια επίλυσης των πραγματικών προβλημάτων των ανθρώπων αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της ποιμαντικής ευθύνης και της διακονίας και γι’ αυτό επιτελείται αθόρυβα από τον κάθε ποιμένα, χωρίς να διαφημίζεται».
karditsastakra.com