Νταβός 2022- Οι ισχυροί επικεντρώθηκαν στην ψηφιακή φυλακή Metaverse- Mπορούμε να δημιουργήσουμε ότι θέλουμε (vid)
Η Ελίτ των Διεθνιστών παρέλασε από το Νταβός 2002

Ανάμεσα στο πλήθος των θεμάτων που τους απασχόλησαν καθώς σχεδίαζαν το μέλλον των ανθρώπων, ήταν και η ολοκαίνουργια φυλακή που έχουν σχεδιάσει για να ζουν όλοι οι μη ανήκοντες στην ελίτ και που ονομάζεται Metaverse.

To el.gr σας έχει ενημερώσει σχετικά με πλήθος άρθρων όπως μπορείτε να δείτε κάποια ΕΔΩ κι ΕΔΩ για το τι σημαίνει για την ανθρωπότητα η δημιουργία ενός ΜΑTRIX μέσα στο MATRIX που ήδη ζούμε. Αυτού του είδους η ψηφιακή σκλαβιά που θα είναι το METAVERSE, είναι κάτι που το προετοιμάζουν εδώ και καιρό, αυτοί που θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο και να φέρουν την ανθρωπότητα κάτω από τον απόλυτο έλεγχό τους.

Γι’ αυτόν τον λόγο το metaverse βρέθηκε στο επίκεντρο της συγκέντρωσης του Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός αυτή την εβδομάδα.

Ένα πάνελ, που φιλοξενήθηκε από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF), με το όνομα “The Possibilities of the Metaverse” συγκέντρωσε ηγέτες της σκέψης, συμπεριλαμβανομένου του Philip Rosedale, ιδρυτή των High Fidelity και Second Life, της CEO της Magic Leap, Peggy Johnson. καθώς και του Edward Lewin, αντιπροέδρου κυβέρνησης και δημοσίων υποθέσεων στον Όμιλο LEGO.

Κληθείσα να ορίσει το Metaverse, η Johnson το περιέγραψε ως την ψηφιακή υποδομή του Διαδικτύου, ένα δίκτυο διαφορετικών — μερικές φορές επικαλυπτόμενων — εικονικών κόσμων, προσβάσιμων μέσω κινητού τηλεφώνου ή υπολογιστή.

Η Johnson, που ηγείται της εταιρικής πλατφόρμας επαυξημένης πραγματικότητας Magic Leap, είπε ότι οι εταιρείες θα οδηγηθούν σε ευρεία υιοθέτηση του Metaverse – συμπεριλαμβανομένης της αξιοποίησης της αναδυόμενης τεχνολογίας στην ανάπτυξη εκπαίδευσης για πυροσβέστες και φοιτητές ιατρικής.

Το μέλλον του μετασύμπαντος θα «εμπνέεται από το εσωτερικό μας παιδί», είπε ο Lewin. Ένας στους τρεις χρήστες του Διαδικτύου είναι παιδί ή νεαρός ενήλικας που είναι σε θέση να σχεδιάζει εικονικούς κόσμους, οι οποίοι λειτουργούν για αυτούς, πρόσθεσε.

Η μητρική εταιρεία του Ομίλου LEGO, KIRKBI, επένδυσε πρόσφατα 1 δισεκατομμύριο δολάρια με τη Sony στον προγραμματιστή του Fortnite, την Epic Games, καθώς μεγαλώνουν οι φιλοδοξίες της για το Metaverse. Πρόσθεσε ότι οι κύριοι στόχοι τους είναι η προώθηση της ασφάλειας και της ευημερίας των παιδιών και των οικογενειών, να προάγουν την ιδιωτικότητα και να διασφαλίσουν την επιλογή, όσον αφορά την κοινή χρήση δεδομένων.

Τι ανέφερε ο ιδρυτής του Second Life

 

Το άβαταρ του Rosedale στην εικονική πλατφόρμα του Second Life, εν τω μεταξύ, υπάρχει εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες και έχει ήδη δημιουργήσει τη δική του οικονομία. Αλλά δεν είναι χτισμένο σε blockchain.

Περιέγραψε ότι η βάση των χρηστών του ενός εκατομμυρίου ατόμων είναι κατά μέσο όρο 40 ετών και άνω και εκεί «συναντιούνται, γνωρίζονται ή συνεργάζονται».

Στην ερώτηση: Πόσο διαδραστικά αυτά τα πράγματα μπορούν αλήθεια να είναι; απάντησε;

“Από τεχνικής πλευράς μπορούμε να κάνουμε τα πάντα μεταξύ όλων των εταιρειών τεχνολογίας που εργάζονται σε τέτοια κλίμακα μπορούμε να δημιουργήσουμε οτιδήποτε θέλουμε, από τεχνικής πλευράς και αν ρωτάτε, αν μπορούμε να έχουμε μίας μορφής διαλειτουργικότητα μεταξύ μίας ταυτότητας και ενός συντονισμού σε ένα σταθερό, θετικό περιβάλλον, νομίζω ότι είναι σίγουρα αλήθεια.

Ένα ενδιαφέρον γεγονός για το Second Life είναι, πως η εμπειρία δεν βιώνεται με ακουστικά, βιώνεται στις οθόνες. Αλλά ένα ενδιαφέρον γεγονός σχετικά με αυτό είναι ότι ξεχωρίζει ως μια εξαιρετικά θετική εμπειρία συνολικά για τους ανθρώπους, που συμμετέχουν παραδόξως και δεν θέλω να καυχηθώ και να πω ότι το περιμέναμε εκ των προτέρων, αλλά η εμπειρία που έχουν οι άνθρωποι στο Second Life για τους ανθρώπους που συμμετέχουν που είναι μια μικρή ομάδα και όχι ολόκληρος ο κόσμος – γύρω στο 1 εκ. άνθρωποι είναι εξαιρετικά θετική.

Οι άνθρωποι τα πάνε καλά μεταξύ τους, κάνουν νέους φίλους που ξεπερνούν τυχόν διχαστικά όρια, επομένως είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι η τεχνολογία είναι κάπως ουδέτερη, αλλά αυτή τη στιγμή ανησυχούμε για ορισμένες από τις αρνητικές επιπτώσεις, αλλά νομίζω ότι η εμπειρία του metaverse και ιδιαίτερα η εμπειρία του να φέρεις ανθρώπους κοντά με τους σωστούς κοινούς κανόνες, τους σωστούς βασικούς κανόνες, σχετικά με το πώς μπορούν να αλληλεπιδράσουν, έχει τη δυνατότητα να μας φέρουν όλους κοντά από όλο τον κόσμο, με τον τρόπο που το κάνουμε ακριβώς εδώ”.

Ερωτηθείς για τις απόψεις του για το ψηφιακό απόρρητο, είπε ότι είναι μια «τεράστια πρόκληση» να εξισορροπηθεί η ασφάλεια, το απόρρητο και η ελευθερία του λόγου.

Σε αντίθεση με τον πραγματικό κόσμο, που υπάρχουν διασφαλίσεις όπως τα διαβατήρια, στο Second Life, πρόσθεσε: «Πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία μεταξύ της διατήρησης της ταυτότητάς σου, ώστε να μπορείς πραγματικά να είσαι κάποιος άλλος, αν το θέλεις, ενώ παράλληλα να μπορείς να συνδεθείς με άλλους, κατά κάποιο τρόπο που δημιουργεί ευθύνη και συνέπεια».

Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ δημοσίευσε μια δημοσκόπηση την Τετάρτη που μέτρησε την κοινή γνώμη σχετικά με το metaverse. Πάνω από τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων από την Κίνα, την Ινδία και το Περού ήταν αισιόδοξοι, ενώ μόνο το ένα τρίτο των ερωτηθέντων από τη Μεγάλη Βρετανία, τον Καναδά, την Ιαπωνία, το Βέλγιο, τη Γαλλία και τη Γερμανία ήταν πρόθυμοι για μια υπερ-σύνδεση μέσα στο metaverse.

Έναν πρώιμο οραματισμό του Metavesre μπορούμε να δούμε από το 1999 ακόμα, στο παρακάτω βίντεο, με τα όρια ανάμεσα στο ψηφιακό και το πραγματικό να είναι πλέον θολά, παίρνοντας μια ιδέα για το πως θα μπορούσε, μέσα από μια τέτοιου είδους ψηφιακή φυλακή, να κυριαρχήσει το ψέμα, όπως ευαγγελίζεται ο Χαράρι ΕΔΩ, ακόμα και σαν θαύμα μιας “αιώνιας ζωής”, χωρίς ασθένειες και προβλήματα, που θα στην προσφέρουν με αντάλλαγμα την ψυχή σου, την ίδια σου την ύπαρξη.

el.gr

 

Αφήστε μια απάντηση