BAS_4 : ΓΙ ΑΥΤΑ ΘΑ ΔΙΑΤΑΡΑΧΘΕΙ Η ΥΦΗΛΙΟΣ

► Οι περισσότεροι ακούν ότι τα αναμενόμενα προφητευμένα θα γίνουν για τις αμαρτίες του κόσμου και δεν το καταλαβαίνουν. Αδυνατούν να συνειδητοποιήσουν ότι ο κόσμος κι ο άνθρωπος φτιάχτηκαν από τον Δημιουργό βάσει κάποιων λειτουργικών κανόνων και στόχων, από τους οποίους η ανθρωπότητα ξέφυγε εντελώς. Το κύριον αίτιον είναι η άρνηση της ύπαρξης του Θεού, άρα δεν υπάρχουν γι αυτούς κανόνες και στόχοι και κάνει ο καθένας “ό,τι του γουστάρει”.

► Υπάρχουν όμως αρκετοί, που θεωρούν τους εαυτούς τους χριστιανούς ή ορθοδόξους (ίσως περιττολογία, δεν υπάρχει χριστιανισμός εκτός ορθοδοξίας) αλλά και αξιότιμα μέλη της κοινωνίας, που καθιστούν άλλους υπαίτιους, που λόγω των αμαρτιών τους θα συγκλονιστεί η υφήλιος. Αυτοί νομίζουν τα δικά τους πταίσματα ενώ των άλλων κακουργήματα, και προσέρχονται σε ναούς και προσκυνήματα με σχετικά ήσυχη την καρδία, αγνοώντας ότι οι ίδιοι μπορεί να είναι πολύ χειρότεροι από όσους κατηγορούν για φταίχτες του επερχόμενου κακού.

Τελικά αναρωτιόμαστε μήπως οι δικές μας αμαρτίες είναι χειρότερες ή αφηνόμαστε στη ραστώνη της σημερινής υποκριτικής κοινωνίας, που όλα τα δικαιολογεί αποπατώντας τον Νόμον του Θεού; Προσέξαμε αυτό; «ὑποκριτά, ἔκβαλε πρῶτον τὴν δοκὸν ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ σου, καὶ τότε διαβλέψεις ἐκβαλεῖν τὸ κάρφος ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ τοῦ ἀδελφοῦ σου» (Ματθ.ζ’5 – Υποκριτά, βγάλε πρώτα το δοκάρι από το μάτι σου και τότε θα ίδης καθαρά, ώστε να βγάλης με προσοχήν και αγάπην το αχυράκι από το μάτι του αδελφού σου)

► Πέραν της κατάκρισης που κάνουν στους άλλους, με το κοσμικό πνεύμα που τους διακατέχει παραγνωρίζουν ότι οι ίδιοι μπορεί να υπερβάλλουν σε κακουργία έναντι όσων κατηγορούν διότι αυτοί μπορεί να στρέφονται ευθέως κατά της Θείας Δημιουργίας ενώ οι κατηγορούμενοι από αυτούς είναι δυνατόν να περιορίζονται σε υλικές κακουργίες. Αυτό υπερτονίζεται από το κακώς δομημένη κοσμική αντίληψη, που μπορεί να ονοματίζει φωναχτά έναν απατεώνα ή καταχραστή ή λωποδύτη αλλά δεν κατηγορεί έναν “καθωσπρέπει” κύριο ή κυρία του καλού κόσμου, που δολοφονεί ένα έμβρυο, στερώντας του την δυνατότητα ζωής ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΥΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΠΝΟΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΟΥ, ΠΟΥ ΕΜΦΥΣΗΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΤΟ ΕΜΒΡΥΟ. Αυτό κι αν είναι άρνηση του Θεού, αλλά κατά τα άλλα αυτοί οι “καθωσπρέπει καλοί κύριοι και κυρίες” μπορεί να προστρέχουν σε προσκυνήματα Αγίων, ώστε να πρεσβεύσουν γι αυτούς το έλεος του Θεού. Ένα έλεος, που το έχουν απαρνηθεί με την αμετανοησία τους, αφού «ό Θεός υπερηφάνοις αντιτάσσεται, ταπεινοίς δε δίδωσι χάριν». Τρανταχτή επιβεβαίωση η παραβολή τελώνη και φαρισαίου.

Το τραγικό γι αυτούς είναι ότι αυτοθεωρούνται αναπαυμένοι με το προσκύνημα σε Αγίους, ενώ την ίδια στιγμή ή μάλλον πριν καν ζητήσουν τις πρεσβείες των αγίων, οι άγιοι τους αποστρέφονται μετά βδελυγμίας. Δείτε το >

https://www.brighteon.com/b521641f-62b6-4b0b-9cb7-a25cf454c132

► Θα σας δώσω ένα τραγικό παράδειγμα ύβρης προς τον Θεό από άτομα της καθως πρέπει κοινωνίας, χωρίς καν να έχει σχέση με έκτρωση ή στέρηση ζωής, όπως μου το διηγήθηκε αγαπητός αδελφός, ο Παράσχος (ονόματα τυχαία).

Ο Παράσχος λοιπόν, νυμφευμένος με την Εύα, είχαν 2 παιδάκια, σύμφωνα με τον νόμον του Θεού. Ζούσαν σε νέα μονοκατοικία σε σχετικά ακριβό προάστειο και η ζωή τους ήταν καλή. Όχι κραυγαλέα αλλά αξιοπρεπώς καλή και μεγάλωναν τα παιδάκια τους και με ιδιωτικά σχολεία και συχνά με επιπλέον δασκάλους. Τα γράφω αυτά για να δείξω ότι δεν στερούντο και το βιοτικό τους επίπεδο δεν είχε κάτι απευκταίο, ίσα-ίσα μάλιστα. Έλα μου ντε, που η Εύα (σαν άλλη Εύα-τυχαία τα ονόματα) επιθύμισε ζηλωτικά το ξένο. Όταν ήρθε σε επαφή με άτομα της “υψηλής κοινωνίας” θεώρησε επιβεβλημένο να τα αντιγράψει. Όταν κάποιος δεν έχει αυτοεκτίμηση, λειτουργεί μαϊμουδικά, πιθηκιστικά και θεωρεί στόχον αυτό που δεν έχει. Καταχρώμενη λοιπόν την εμπιστοσύνη, που της έδειχνε ο Παράσχος, γνώρισε τον Μήτσο (επαναλαμβάνω τυχαία ονόματα), νυμφευμένον άνευ τέκνων, μεγαλοστέλεχος τραπέζης, εξειδικευμένο σε τραπεζικά δάνεια κολοσσιαίων επενδύσεων. Ζήλεψε λοιπόν τις ασταμάτητες δεξιώσεις και προσκλήσεις σε ταξίδια και yachting, που του έκαναν μεγαλοεπιχειρηματίες, ώστε να εξασφαλίσουν την υπογραφή του Μήτσου για καλούς όρους δανείων.

► Εύα και Μήτσος λοιπόν, δυο “καθωσπρέπει” άτομα της σημερινής κοινωνίας αλληλοχωρίζονται για να έρθουν σε β’ γάμον μεταξύ τους. Πού είναι η ύβρη προς τον Θεόν; Μα κατέστρεψαν δυο μυστήρια (των γάμων τους). Σαν να είπαν στο Άγιον Πνεύμα “φύγε, δεν θέλουμε που μας ένωσες ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΑ με τους πρώτους συζύγους, πάρε την Χάρη Σου”, πήγαν στα δικαστήρια κι έλυσαν κοσμικά τα υπερκόσμια (γιατί έτσι γούσταραν) και μετά ξανακάλεσαν το Άγιον Πνεύμα να τους ενώσει μυστηριακά. Τόση ύβρη προς τον Θεό, ούτε υπάλληλο σήκω-σήκω κάτσε-κάτσε να Τον είχαν. Μετά αναρωτιούνται κάποιοι γιατί επιτρέπει ο Θεός τα όσα γίνονται και κυρίως τα όσα θα συντελεσθούν. Οι πολλοί θα πουν πολύ κοινές καταστάσεις, αλλά τους απασχόλησαν ποτέ; Κοσμικά μια χαρά τα “παιδιά”! Οι φίλοι λέγανε “εεε, γίνονται αυτά κι ο έρωτας περνά (του πρώτου γάμου) και ξανάρχεται μετά άλλος, και πρέπει να νοιώθουμε ελεύθεροι και πάει λέγοντας”. Δηλαδή αν ξαναπεράσει ο δεύτερος έρωτας, πάλι μια από τα ίδια; Τον Θεό τον υπολόγισαν; Τους όρκους ενώπιον Αυτού τους ξεχασαν; Την υπόσχεση της δημιουργίας οικογενείας ενώπιον του Χριστού, πώς την παραβήκαν; Τα παιδιά, που δεν θα μεγαλώσουν σε μια υγιή οικογένεια αλλά σε δυο μαγαρισμένες, ποιός τα υπολόγισε; Γιατί με την ευλογία του ορθόδοξου γάμου, το Άγιον Πνεύμα ιδρύει μια μικρή εκκλησιά, που λέγεται “οικογένεια”. Οι όροι ίδρυσης της “εκκλησιάς” είναι σαφείς και οι γονείς είναι υπόλογοι έναντι του Τελικού Κριτή για την ανατροφή των παιδιών, σαν τέκνα του Χριστού κι όχι κ@λόπαιδα των επιταγών της σημερινής κοινωνίας.

► Και να που τα δυο παιδιά χώρισαν, αφού ο Παράσχος πήρε το 5χρονο με συναίνεση της μάνας (που τον είχε κατηγορήσει άδικα ότι δεν ασχολιόταν με τα παιδιά, ερχόμενη σε σύγκρουση με το στενό οικογενειακό περιβάλον, που άλλα από εκείνη διαπίστωνε) ενώ η 14χρονη κόρη, πεισμένη από την μάνα ότι θα έχει την ελευθερία της έμεινε ΜΟΝΗ στο αρχικό οικογενειακό σπίτι, αφού η απούσα Εύα έπαιζε επί χρόνια woman-to-man zone-press τον χ-άντρα Μήτσο, μην της φύγει. Πολιτισμένα πράγματα και το νέο αναβαθμισμένο κοινωνικό περιβάλλον συναινούσε “συγκινημένο” από το HER CHOICE. Έτσι κάπως ξεκίνησαν τα πράγματα και φτάσαμε στο MY CHOICE, MY BODY και φύγε από δω Θεέ! Μετά κατηγοράς τον μπουκαδόρο, που μπούκαρε στο σπίτι για να σε ληστέψει ενώ εσύ καταστρέφεις την “εκκλησιά του γάμου” και δεύτερη γενιά, με το παράδειγμα στα παιδιά να μεγαλώνουν σε κατεστραμμένες οικογένειες και να εμπεδώνουν αυτές τις κοινωνικές αρρωστημένες αντιλήψεις για την μετέπειτα οικογενειακή ζωή τους. Με τον Μήτσο να επεμβαίνει στην ανατροφή των παιδιών, όχι τον μη έχοντα απλά την οποιαδήποτε αρμοδιότητα/ευλογία να ασχοληθεί, αλλά όντας συνεργός της καταστροφής της “οικογενειακής εκκλησιάς”. Όλα αυτά για το πλι του Μήτσουλα και το προσδοκόμενο κοινωνικό ανεβασμένο status της Εύας. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ!!

► Είπα πριν καταστροφή της δεύτερης γενιάς, αλλά το κακό ήδη φθάνει στην τρίτη γενιά. Η κόρη, μεγαλωμένη από το παράδειγμα αλλά και την εθελούσια απουσία της μάνας και την αθέλητη απουσία/διώξιμο του πατέρα, μεγαλώνει χωρίς πατρικό πρότυπο. Μάλλον με πατρικό πρότυπο τον Μήτσο, που ανευλόγητος από τον Θεό να αποκτήσει παιδιά, προσπάθησε άγαρμπα να οικειοποιηθεί ξένα. Τι πατρικό πρότυπο να σου δώσει, πέρα από το κοινωνικό status, που χρόνο με τον χρόνο διαρκώς έφθινε. Έτσι οι πλούσιοι, που όταν σε έχουν ανάγκη σε χατζηλικώνουν για τις μπάζες τους κι όταν δεν σε έχουν ανάγκη σε πετάνε σα στιμμένη λεμονόκουπα, γύρισαν τη πλάτη στον Μήτσο, που πως να αντιληφθεί ότι έτσι λειτουργούν οι διαβολικές καταστάσεις. Υπάρχουν όμως κι άλλα χειρότερα : Συνδεδεμένος ο Μήτσος επαγγελματικά με μεγαλόσχημο απατεώνα-επιχειρηματία, πείθεται να πάρει δάνειο με εγγύηση το πατρικό σπίτι των παιδιών (που ο Παράσχος είχε παραχωρήσει το μισό, που δικαιούτο υπέρ των παιδιών του), ώστε να εξασφαλίσει κεφάλαιο για αγορά μετοχών σε εταιρεία ελικοπτεράκι του χρηματιστηρίου. Το ΣΙΓΟΥΡΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΕΓΑΛΟ έγινε ΣΙΓΟΥΡΗ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΥΠΟΘΗΚΗ, ο μεγαλόσχημος επιχειρηματίας “πέθανε” (έτσι είπαν…) κι ο Μήτσος έψαχνε δουλειά. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο η κόρη παντρεύεται κάποιον με σκοπό να τον ελέγχει, ώστε (όπως διδάχτηκε από την μάνα Εύα) να μπορεί ανά πάσα στιγμή να τον διώξει από το σπίτι, όπως εξεδιώχθη ο πατέρας της, χωρίς καν να υπάρχει ο αντίστοιχος Μήτσουλας! Όποτε δεν της έβγαινε, ξεσπούσε σε ουρλιάσματα, μέσα στα οποία μεγάλωσε η κορούλα της (τρίτη γενιά) εμπεδώνοντας κι αυτή από τόσο τρυφερή ηλικία την διδαχή της Εύας, ο δε Μήτσος με τριπλή μάσκα και όχι 6 αλλά 16 feet social distancing, ζούσε αυτά και τα ανεχόταν. Εξελιγμένα πράγματα, αυτή είναι η νεοταξική κοινωνία MY CHOICE όπου γουστάρω για την διάλυση των πάντων αλλά στο μπόλι ξέχνα τον φασισμό της ελευθερίας σου και γίνε δούλος.

► Η σημερινή κοινωνία, η διαβολισμένη σημερινή κοινωνία, κλείνει τα μάτια σε παρόμοιες καταστάσεις με την επωδό “εε, αυτά γίνονται, τί να κάνουμε; τα γενόμενα ουκ απογίγνονται…”. Αυτό είναι το πιο σατανικό από όλα, γιατί αποκρύπτει το μεγαλείο του Χριστού, που σε παροτρύνει : “έλα μετανοημένος κι εξομολογήσου με συντριβή κι Εγώ εδώ είμαι να προσφέρω την λύση, ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ. Έχεις το σθένος, έχεις την ψυχική δύναμη να το κάνεις και που ξέρεις, μπορεί να σου προσφέρω και το θαύμα…”.

https://www.brighteon.com/1b14662d-35dc-4c8a-acc9-4f603bab5165

► Αντίθετα η κάθε Εύα κι ο κάθε Μήτσουλας προστρέχει υποκριτικά (φαρισαϊκά) στον κάθε Άγιο να του λύσει τα θέματα, αδυνατώντας να καταλάβει ότι αυτά που τους κατατρέχουν είναι η δοκιμασία του Χριστού για να καταλάβουν τα ανεξομολόγητα σφάλματα και ο φερ’ειπείν Άγιος Εφραίμ θα γυρίσει την πλάτη, όπως ο Άγιος Ιωάννης Ρώσσος στο πρώτο video.

► Εν τω μεταξύ η τρίτη γενιά μεγαλώνει με άρρωστο τρόπο στη σημερινή κοινωνία και το γαϊτανάκι μετάδοσης της πνευματικής αρρώστιας θα συνεχίσει επ άπειρον αν δεν υπάρξει “θεραπεία”. Για τον covid19 κόπτεσαι, για την απομάκρυνση από τον Θείο Νόμο, ούτε που σε νοιάζει.

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΣΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ;

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΛΑΨΟΥΝΕ ΠΙΚΡΑ ΜΑΝΟΥΛΕΣ;

ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΡΙΧΤΗ ΚΙ ΕΠΙΜΟΝΗ ΑΜΕΤΑΝΟΗΣΙΑ ΜΑΣ!!!

► Λέω λοιπόν προς κάθε επίδοξο Μήτσουλα, ότι η μαγκιά δεν είναι να βάλεις το πλι σου εκεί που γουστάρεις γιατί αν έμαθες ποτέ τι απάντησε ο Διογένης στον Μέγα Αλέξανδρο “μη στερείς, ό,τι δεν μπορείς να προσφέρεις”, ειδικά όταν είσαι ανίκανος να προσφέρεις. Σε κάθε δε επίδοξη Εύα λέω ότι είπε ο Δημοσθένης “το φυλάξαι τα αγαθά του κτήσασθαι χαλεπώτερον εστί”, ειδικά αν είναι υποχρέωση ενώπιον του Θεού. Τα δε ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ και MY CHOICE, θυμίσου τα ενώπιον του Τελικού Κριτή.

► Ρώτησα τον Παράσχο, πως αντιμετωπίζει αυτά τα φριχτά και μου είπε :

“Επί χρόνια προσεύχομαι ζητώντας «πρώτον την βασιλείαν του Θεού και την δικαιοσύνην αυτού και ταύτα πάντα προστεθήσεται υμΐν» αφού «Οίδε ο Πατήρ υμών ο ουράνιος ων χρείαν έχετε και προτού αιτείσθε δίδωσιν υμίν» (Ματθ.στ’32-33)”

Ωχ σκέφθηκα, πως θα το αντέξουν αυτό οι υπόλογοι;

Πόσοι έχουν καταλάβει ποιές είναι οι χειρότερες αμαρτίες για τον Χριστό;

BAS_4

ΥΓ – Λόγω του θέματος δεν μπορώ να κάνω χιούμορ. Μπορώ όμως να προσφέρω τις συμβουλές ενός καθ’ύλην ειδικού, του οποίου την συνεισφορά να μην την περιορίζουμε μόνον σε προφητείες >

https://www.brighteon.com/f24bfce9-4422-4bc2-bb60-76f7ecd85d1d

Αφήστε μια απάντηση