Η απογείωση του σκιάχτρου .
Χαίρεται
Τι είναι η ψυχή ;
Είναι ένα αόρατο υλικό σώμα ,παρόμοιο με το ορατό και το περιβάλλει  ,σώμα που με την Χάρη και την ενέργεια του Θεού στέκεται όρθιο  και παραμένει εν ζωή .
 Περιβάλλει το υλικό σώμα ,ενώνεται μαζί του, όσο είναι ενωμένο μαζί του ,το διατηρεί στην επίγεια ζωή. 
Το ορατό σώμα είναι αυτό που στον ορατό κόσμο απεικονίζει την αόρατη ψυχή ,ενώ η ψυχή είναι αόρατη.
Το ορατό σωμα είναι ένα σκιάχτρο που παίρνει ζωή  και στέκεται από την  ζώσα  αιώνια ψυχή .
Η κατάσταση του υλικού σώματος ,υποδεικνύει και  την κατάσταση  του αοράτου σώματος ,της ψυχής  .
Το υλικό σώμα το σκιάχτρο περπατά ,ζεί και κινείται λόγω της ψυχής .
Ναι η φύση έχει ψυχή αλλά …
 
Γεν. 1,24           Καὶ εἶπεν ὁ Θεός·  ἐξαγαγέτω ἡ γῆ ψυχὴν ζῶσαν κατὰ γένος.
Καὶ εἶπεν ὁ Θεός. Στην φύση  ισχύει το ίδιο , στην επίγεια  ζωή ,μία από τις ενέργειες  του Θεού την κρατά στην ζωὴ .
Δεν έχει  όμως αιώνια  συνέχεια ,όταν ο Θεός πάρει από πάνω της αυτή την ενέργεια  ,την Χάρη ή επιτρέψει στον διάβολο να περάσει από πάνω της ,με την καταστροφική του  μανία του νεκρώνεται . 
 
Αποκ. 21,1         Καὶ εἶδον οὐρανὸν καινὸν καὶ γῆν καινήν· ὁ γὰρ πρῶτος οὐρανὸς καὶ ἡ πρώτη γῆ ἀπῆλθον, καὶ ἡ θάλασσα οὐκ ἔστιν ἔτι.
 
Τα ζώα ,τα δέντρα ,η φύση ,  ανακυκλώνονται  συνεχώς ως ύλη και ενέργεια ,που ο Θεός τις δίνει νέες μορφές ζωής ,τις  ξαναχρησιμοποιεί , ανάλογα με τις ανάγκες μας.
Έως της τελικής αναμόρφωσης της Βασιλείας των ουρανών ,χωρίς την τρικυμιώδη Θάλασσα που είναι  το κακό ,η αμαρτία.
 οι Εκκλησίες είναι όπως τα νησιά μέσα στην θάλασσα , η σωτήριά για τους ναυαγούς στην αμαρτία  .
Για αυτό και η Θάλασσα στην Βασιλιά δεν θα υπάρχει ,στην νέα τελική μορφή που θα δώσει ο Θεός στην ύλη και την ενέργεια .
 
 
Αποκ. 3,20         ἰδοὺ ἕστηκα ἐπὶ τὴν θύραν καὶ κρούω· ἐάν τις ἀκούσῃ τῆς φωνῆς μου καὶ ἀνοίξῃ τὴν θύραν, καὶ εἰσελεύσομαι πρὸς αὐτὸν καὶ δειπνήσω μετ᾿ αὐτοῦ καὶ αὐτὸς μετ᾿ ἐμοῦ.
 
Ο άνθρωπος  είναι ύλη ,αλλά και ψυχή που ως δοχείο έχει την  δυνατότητα ένωσης με τον Θεό και λήψης της άκτιστης ενέργειας του ,κατ εικόνα και καθ ομοίωση.
 
Αυτό το δοχείο φτιάχτηκε για να παραμείνει αιώνιο ,είτε άδειο , ρυπαρό και σκοτεινό στον άδη και την κόλαση  ,είτε γεμάτο ,  καθαρό και φωτεινό  στον παράδεισο και στην Βασιλεία  των Ουρανών , παραμένει αιώνιο .
Ο Κύριος μιλά για δείπνο ,για τροφή που έχω  ανάγκη  ,για αυτό ἕστηκε ἐπὶ τὴν θύραν καὶ κρούει .
Έχω την ελευθερία της επιλογής σύνδεσης ή αποκοπής της σύνδεσης με την παροχή της άκτιστης ενέργειας ,εγώ κρατώ το διακόπτη on -off.
 
Η γαστέρα και ψυχή .
 
Τοπνευματικό σώμα χρειάζεται την άκτιστη ενέργεια του Θεού την Χάρη για να παραμείνει  εν ζωή , για κάποιο λόγο .
Αλλά και το υλικό σώμα χρειάζεται τροφή  ,η γαστέρα ή κοιλιά  ,έχει και αυτή ανάγκες και αυτή από τον Θεό φτιάχτηκε .
Μου δίνετε χρόνος για να φτάσω στην ΣΩΤΗΡΙΑ και στην ΕΠΙΓΝΩΣΗ της ΑΛΗΘΕΙΑΣ όσο και όπως τρέφω την γαστέρα την κοιλιά ,το ορατό σώμα , πρέπει να μάθω να ταΐζω και το νοητό ,το αόρατο ,την ψυχή ,με αυτή την κατάλληλη τροφή .
 
Ιακ. 4,3           κακῶς αἰτεῖσθε, ἵνα ἐν ταῖς ἡδοναῖς ὑμῶν δαπανήσητε.
 
Την γαστέρα και την κοιλιά ξέρω πως θα την χορτάσω , παντού γύρω υπάρχει  φαγητό και ηδονές 
 τελικά στρέφομαι ολοκληρωτικά πρός αυτήν και γίνεται μοναδική μου επιδίωξη ο χορτασμός της γαστέρας , οι ηδονές.
Ακόμα και η προσευχή μου για αυτό γίνεται για να εξυπηρετήσει την ανάγκη μου για ηδονή και όχι πνευματική ευφροσύνη .
Όλα για αυτήν γίνονται ,σιγά σιγά και τελικά  χάνω την επαφή με το άλλο μου σώμα την ψυχή και παθαίνει ασιτία Πεθαίνει η ψυχή μου , χρειάζεται αυτή την άκτιστη μυστική ενέργεια , όσο και να στέκει  ἐπὶ τὴν θύραν καὶ κρούει ο Κύριος .
 
Η διττή ερμηνεία του άρτου του επιούσιου 
 
Ενώ η γαστέρα  γλεντοκοπά ,διασκεδάζει,  καλοπερνά , παραμερίζει την ψυχή  πουχωρίζεται από τον Θεό ,παθαίνει ασιτία και στο τέλος πεθαίνει μένοντας σάρκα .
Χρειάζεται και η ψυχή τροφή ,ενέργεια  που είναι μυστική ,άκτιστος ,απερίγραπτη ,αλλά την πλανά ή γαστέρα. 
 Η κακή μου  ακάθαρτη κατάσταση δεν μπορεί να λάβει την χάρη την ενέργεια και να την απορροφήσει ,δεν μπορεί να μείνει στην ακαθαρσία μου και φεύγει .
 
Στα Μυστήρια συντελείται η Μυστική  κάθαρση και Θρέψη της ψυχής .
 
Στα επτά μυστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας  γίνονται οι απαραίτητες Μυστικές ,ακατάληπτες ,απερίγραπτες ενέργειες από το Άγιο Πνεύμα ,για την Θεραπεία και την θρέψη της ψυχής .
Του καθαρισμού ,του φωτισμού ,της συντήρησης και  της αιωνίας ένωσης με την πηγή της άκτιστης ενέργειας ,τον Θεό ,της αγιοποίησης  της ψυχής .
Σε αυτήν την διαδικασίας της Θεραπείας του ανθρώπου ,συμμετέχουν ,εργάζονται όπως και στην δημιουργία του ανθρώπου και τα τρία πρόσωπα της Αγίας Τριάδος , ο Πατήρ ,ο Υιός και το Άγιον Πνεύμα .
Αυτό γίνεται μέσω ορατών διαδικασιών ,συγκεκριμένης και εγκεκριμένης τελετουργίας  ,από χειροτονημένους  αδειούχους λειτουργούς ,που και αυτοί είναι μέτοχοι ενός Μυστηρίου ,της Ιεροσύνης.
Η ενέργεια όμως γίνεται αντιληπτή δια των καρπών που αποδίδει ,της διάθεσης που αλλάζει. 
 
πλοῦτος ἐὰν ρέῃ, μὴ προστίθεσθε καρδίαν.
Όταν η ψυχή νεκρωθεί ,μπορεί το σώμα να χαίρει άκρας υγείας και εξωτερικής ομορφιάς ,πλούτος να ρέει η καρδία να στρέφεται πλέον μόνο στα υλικά .
Αλλά να μην  υπάρχει πείνα για τα Μυστήρια , πείνα για κάθαρση ,ελευθερία και ΦΩΣ ,αλλά σκλαβιά ακατανόητη απερίγραπτή στα πάθη .
Τότε ο δευτερός Θάνατος προηγήθηκε του πρώτου ,η Χάρη του Θεού εγκατέλειψε τον άνθρωπο .
 
Αποστασία και Μετάνοια .
 
Αποστασία σημαίνει η ψυχή πλέον να μην διαισθάνεται την ανάγκη για αυτή την θρέψη ,ο άνθρωπος να έχει σκοτιστεί από την αμαρτία, να έχει παγώσει και να έχει στραφεί ολοκληρωτικά στην ικανοποίηση της γαστέρας .
Να φοβάται μόνο το θάνατο του σώματος ,τον χωρισμό του σώματος από την ψυχή ,αλλά όχι της ψυχής από τον Θεό .
Η Μετάνοια είναι και αυτή μια άκτιστη ενέργεια ,δωρεά του Θεού στον άνθρωπο ,που είναι δύσκολο  να περιγραφεί παρά μόνο μερικώς όπως όλες οι ενέργειες του Θεού δεν περιγράφονται πλήρως αλλά μερικώς  .
Έτσι και ως Μετάνοια θα μπορούσαμε να πούμε ,ότι είναι ,όταν ανοίξουν τα πνευματικά μάτια του ανθρώπου και  ψάξει όπως το βρέφος το γάλα ,ο χαμένος δοῦλος  τον Κύριο  του , το χαμένο παιδάκι την μάνα του .
Ἰδού, ὡς ὀφθαλμοὶ δούλων εἰς χεῖρας τῶν κυρίων αὐτῶν, ὡς ὀφθαλμοὶ παιδίσκης εἰς χεῖρας τῆς κυρίας αὐτῆς, οὕτως οἱ ὀφθαλμοὶ ἡμῶν πρὸς Κύριον τὸν Θεὸν ἡμῶν.
 
Λουκ. 18,8     πλὴν ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐλθὼν ἆρα εὑρήσει τὴν πίστιν ἐπὶ τῆς γῆς;
 
Να μην πληροφορείται η ψυχή μου  δια της Πίστεως για το απερίγραπτο ,το ακατάληπτο της άκτιστης ενέργειας ,της Χάρης  και να την απορρίπτει  .
Να έχω απωλέσει αυτήν την ελάχιστη άκτιστη ενέργεια από μέσα μου που λέγεται ΠΙΣΤΗ και που μόνο αυτή μπορεί να με οδηγήσει να λάβω την ΜΕΤΑΝΟΙΑ και να πράξω τα αποδεικτικά έργα ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ 
Είναι αποτέλεσμα της πώρωσης και της σκληροκαρδίας η αναισθησία μου απέναντι στην ενέργεια των Μυστήριών  .
Το ΦΩΣ ,οι ακτίνες του Ηλιού, η θερμότητα του χτυπάει  τα παράθυρα ,τις πόρτες ,αλλά τα  βρίσκει κλειστά και παγωμένα ,νεκρά .
Νηστειοδρόμιο  ,η πίστα προσγείωσης της γαστέρας  και απογείωσης της ψυχής .
 
Το σώμα έχει ανάγκη τροφής  ,μα κυρίως η ΨΥΧΗ για την δική της τροφή .
Όταν μπει ένα μέτρο στην γαστέρα με το προγραμματισμένο διαιτολόγιο ,τις καθορισμένες νηστείες της Εκκλησίας που ορίζει το Νηστειοδρόμιο  
Με την ευλογία του Πνευματικού ,μπορεί  να μπει και κάποιο άλλο διαιτολόγιο αναλόγως  ,κάποιο άλλη πίστα του Νηστειοδρομίου που θα απογειώσει την ψυχή και θα προσγειώσει την γαστέρα .
 
Ειμή εν Προσευχή και Νηστεία
καθαρίζει  η ψυχή και επιστρέφει η άκτιστη ζωοποιός ενέργεια του Θεού στο πλάσμα του  ,στην ψυχή μου ,με την προσευχή και την νηστεία 
Μέσα στην πίστα του Νηστειοδρομίου  προσγειώνεται η γαστέρα και απογειώνεται η Ψυχή .
Απογειώνεται  το σκιάχτρο και γίνεται  κατά χάρη Θεός ή παραμένει αιώνια σκιάχτρο .
 
Ἐγὼ εἶπα θεοί ἐστε καὶ υἱοὶ Ὑψίστου πάντες ….και όχι σκιάχτρα
 
Καλή Φώτιση και αρχή Μετανοίας 
 
Γ.Μ 

Αφήστε μια απάντηση