ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ. Το παρά φύσιν δεν καθίσταται κατά φύσιν δια νόμου. Ο νόμος προσβάλει τη Δημιουργία!

Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος: κανείς πολιτισμός, θρησκεία ή σύστημα νόμων (Σόλων, Πλάτων κ.λπ.) δεν θεσμοθέτησε τη συμβίωση των ομοφυλοφίλων ως γάμο.

Ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος δημοκράτης, ιεραπόστολος και διανοούμενος όπως απαιτεί το αξίωμα ενός ιεράρχη ορθοτομεί επί του ανομήματος-νομοθετήματος του γάμου ομοφυλοφίλων από την έκπτωτη Ελληνική Πολιτεία που βάζει ταφόπλακα στην κοινωνία..

Η θέση του είναι ευσύνοπτη όσο και εμπεριστατωμένη ξεκάθαρη και απέχει μακράν από τα Ιερωνυμικά φληναφήματα. Θέτει την τοποθέτηση του σε δημόσια διαβούλευση εγκαίρως και όχι σε συντονισμό με κυβέρνηση όπως έκανε ο Ιερώνυμος ( συν τη μυστική διπλωματία) καθώς σε απόλυτο συγχρονισμό θα συνέλθουν την Τρίτη τόσο το Υπουργικό συμβούλιο επί του θέματος όσο και η Ιεραρχία

Συγκυβέρνηση Πολιτείας Εκκλησίας για ν΄ανατρέψουν με κοινοβουλευτικό πραξικόπημα την Κοινωνία αφού ο Πρωθυπουργός καλεί όσους βουλευτές του διαφοροποιούνται ν΄απέχουν ώστε να πέσει δραστικά ο απαιτούμενος αριθμός ψήφων για να περάσει … νύχτα το ανομοθέτημα..

Ορθόδοξος Αυτοκέφαλος Εκκλησία της Αλβανίας.
Σχετικά με τη δια νόμου ανύψωση της συμβιώσεως των ομοφυλοφίλων εις γάμον η Ορθόδοξος Αυτοκέφαλος Εκκλησία της Αλβανίας δηλώνει:
Είναι πασίγνωστο ότι η διαιώνιση της ανθρωπότητας έχει στηριχθεί στην ύπαρξη δύο φύλων και στην ένωσή τους. Κανείς πολιτισμός, θρησκεία ή σύστημα νόμων (Σόλων, Πλάτων κ.λπ.) δεν θεσμοθέτησε τη συμβίωση των ομοφυλοφίλων ως γάμο. Το παρά φύσιν δεν καθίσταται κατά φύσιν με νομικές διατάξες. Αντίθετα, ένας τέτοιος νόμος προσβάλλει τη δημιουργία. Δεν αποτελεί κοινωνική πρόοδο αλλά σύγκρουση με τη φυσική τάξη, κατήφορο. Η Εκκλησία είναι υποχρεωμένη να διατυπώνει με σαφήνεια την έννοια και την αξία του γάμου, τη σημασία της οικογένειας και της τεκνογονίας σύμφωνα με τα ιερά κείμενά της και την κατά τους αιώνας παράδοσή της (Όπως δηλώθηκε στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Ορθοδόξου Εκκλησίας στην Κρήτη το 2016).
Τίρανα, 15 Ιανουαρίου 2024

Ο λόγος του δεικτικός αναδεικνύει την απαιδευσία των ιθυνόντων και το ξενόφερτο της υπόθεσης…αλλά και θέτει και την Εκκλησία προ των ευθυνών της..

Ανήκουμε και ερωτικά στη Δύση;

dimpenews.com

Αφήστε μια απάντηση