Πέσαμε τυχαία σε μια ανάρτηση :
«… Μνημοσυνον εθς μνημη του Πρωην Μητροπολητου Αττικης και πνευματικου μου πατρος κ.κ Παντελεημονως Μπεζενιτου εκ Χιου καταγομενου!Φετος συμπληρουντε 12 χρονια απο τον αδικο και ξαφνικο χαμο του την 2 Ιουλιου 2014!Με αισθημα βαθειας ευγνομωσηνης στο πρωσοπο του Αρχιεραιως που μου εδωσε τις δυο βαθμηδες Ιεροσυνης Διακονου και πρεσβητερου θα αποδωσουμε προσευχες εις την αναπαυση του!…»
160 likes!!!
Τι ωραία λόγια έτσι.
Ας γυρίσουμε μια δεκαετία πίσω, 2016, δείτε τι είχαμε δημοσιεύσει εδώ.
«Καμαρώστε» τον Αρχιερέα …
https://www.youtube.com/watch?v=Q-6wpNfnJ_s&t=4s
Ας θυμηθούμε ένα ακόμη βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=TIyE3gsV_fg
Ο Θεός να τον αναπαύσει βέβαια.
Αλλά δεν είναι αυτή η ουσία.
Ίσως ο Θεός δεν αφήνει να φανεί η πραγματική σαπίλα
γιατί δεν θα άντεχε ο κόσμος τόση αλήθεια.
Αντιθέτως, θυμίζουμε ότι υπήρχε ένας πραγματικά ευλαβής μητροπολίτης Αττικής, ο Νικόδημος.
Κάποια στιγμή δικαιώθηκε από το ΣΤΕ, αλλά τελικά … «θριάμβευσε» … η εξουσία.
Κοιμήθηκε αδικημένος.
Μη στεναχωριέστε,
όλοι μια μέρα θα φύγουμε από αυτή τη ζωή.
Εκεί δικάζει Δίκαιος Κριτής.
ΥΓ. 1. Κι όμως υπάρχουν πιστοί που συνεχίζουν να αναρωτιόνται γιατί δεν μιλάνε οι Αρχιερείς μας.
ΥΓ. 2. Θα το δείτε!!! Όταν πεθάνει ο Βαρθολομαίος, θα τον κάνουν Άγιο! Ο «πράσινος» Άγιος!!!
Τι κι αν έκανε τόσες προδοσίες πίστεως. Τι κι αν είναι για καθαίρεση με τόσες συμπροσευχές με αιρετικούς.
Η ΝΤΠ αναζητά νέα πρότυπα «Αγίων» για να παρασύρει τους πιστούς.
