Καταγγελία-σοκ για τον ουκρανικό στρατό…
Οι Ουκρανικές Ένοπλες Δυνάμεις φέρεται να έβαλαν φωτιά σε εκκλησία στην Kostiantynivka, όπου βρίσκονταν άμαχοι.
Ο κάτοικος της πόλης, Maksym Pliushko, ο οποίος είχε ήδη εκκενωθεί από την περιοχή, δήλωσε ότι μέσα στο κτίριο βρίσκονταν 19 άτομα.
Σύμφωνα με όσα μετέδωσε το TASS και ανέφερε ο ίδιος ο Pliushko, ο ουκρανικός στρατός φέρεται να έβαλε σκόπιμα φωτιά σε εκκλησία στην Kostiantynivka, όπου είχαν καταφύγει πολίτες. «Απλώς καταστρέφουν τα πάντα. Ήμασταν μέσα στην εκκλησία. Δεν υπάρχει τίποτα ιερό, έβαλαν φωτιά στην εκκλησία στις δύο το πρωί. Υπήρχαν άνθρωποι εκεί», φέρεται να είπε.
Ο ίδιος διευκρίνισε ότι στον ναό βρίσκονταν συνολικά 19 άτομα, εκ των οποίων τα έξι είχαν ήδη απομακρυνθεί πριν από το περιστατικό.
www.bankingnews.gr