Ο άνθρωπος χωρίς Χριστό, ό,τι και να πετύχει στη ζωή του, θα νοιώθει κενός…

mike
By
174 Views
1 Min Read

Έχουμε ανθρώπους με πολλά χρήματα, που αυτοκτόνησαν. Έχουμε ανθρώπους με μεγάλα αξιώματα, που κατέληξαν σε νευρολογικές κλινικές. Έχουμε ανθρώπους από «καλά σπίτια», που είναι άχρηστοι για τον εαυτόν τους και για τον συνάνθρωπό τους. Γιατί άραγε; Διότι οι άνθρωποι είναι μέσα τους «άδειοι»… Λείπει από την ψυχή τους ο Χριστός. Ο άνθρωπος χωρίς Χριστό, ό,τι και να πετύχει στη ζωή του, θα νοιώθει κενός, θα νοιώθει ότι πάντα κάτι του λείπει, θα νοιώθει πάντα ανικανοποίητος… Πλησιάστε τέτοιους ανθρώπους και θα δείτε, ότι δεν έχουν ειρήνη μέσα τους και παρότι τρέχουν καθημερινώς να ικανοποιηθούν, παραμένουν ανικανοποίητοι.

Ο άνθρωπος που δεν ενδιαφέρεται για την ψυχή του, είναι άμυαλος και δυστυχισμένος και ας είναι έξυπνος… είναι άμυαλος! Είναι άμυαλος διότι δεν παραδέχεται ότι υπάρχει Θεός, ότι υπάρχει άλλη ζωή, ότι υπάρχει θάνατος, ότι υπάρχει Κρίση.

Εκείνος που ενδιαφέρεται μόνο για το σώμα του και καθόλου για την ψυχή του, μοιάζουν με εκείνον, που φορτώνει την καρότσα του αυτοκινήτου του, μόνο στην μία πλευρά. Μια μέρα θα τουμπάρει…

ΠΗΓΗ

simeiakairwn

add
TAGGED:
Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση