Γενετιστές και «ερευνητές»: Παράνομες έρευνες προδιαγράφουν μία δυστοπία

Επιστήμων του Center for Disease Control (ΗΠΑ), Πηγή: CDC, Unsplash (2020)

Μιχαήλ Α. Βιδάλη και Αντώνιου Σ. Ανδρεάτου*

μελών του ΙΗΑ

«Πάσα επιστήμη χωριζομένη αρετής πανουργία φαίνεται», δηλώνει ο Πλάτων στον «Μενέξενο» (247 α)… στον δε «Χαρμίδη» αναφέρει ότι «μόνο η γνώση του καλού και του κακού είναι η υπέρτατη ωφέλεια για τον άνθρωπο».

Στον 21ο Αιώνα η ηθική παραμένει σκανδαλωδώς υποκειμενική και ευμετάβλητη και διαχρονικά οριζόμενη από τον ισχυρό.

Μέχρι το πρόσφατο παρελθόν η γενετική προδιαγραφόταν ως η νέα επιστήμη που θα υπηρετούσε την ανθρωπότητα και θα προσέφερε προοπτικές για μία καλύτερη, μακροβιότερη ζωή. Πλήθος δε υποψήφιων φοιτητών την επέλεγε ως αντικείμενο σπουδών, τόσο για τις ευκαιρίες απασχόλησης όσο και για τη δυνητική προσφορά στην ανθρώπινη ευημερία. Όμως, το τελευταίο διάστημα λαμβάνουμε ανησυχητικά μηνύματα για την δράση αυτών των επιστημόνων.

Ας αναφερθεί, προς αποφυγή κάθε παρανόησης, ότι οι συγγραφείς δεν είναι πολέμιοι της επιστήμης αφού και οι ίδιοι τυγχάνουν επιστήμονες, ούτε διάκεινται αρνητικά έναντι της οικολογίας.

Επιστήμονες προειδοποιούν (εικάζουν είναι το αρμόζον) ότι με την τήξη των πάγων στους πόλους θα αναδυθούν πανάρχαια μικρόβια που θα πλήξουν την ανθρωπότητα, προτείνοντας να ξεκινήσουν σχετικές έρευνες. Άλλοι δε επιστήμονες προειδοποιούν ότι αν η τάδε νυχτερίδα προσεγγίσει τυχαία το τάδε θηλαστικό, θα προκύψει άλλος ένας θανατηφόρος ιός που θα μας απειλήσει, και προτείνουν με τη σειρά τους σχετικές έρευνες… Όμως, όταν επιδιώκουμε μανιωδώς το «τυχαίο», μήπως αυτό υλοποιηθεί ως αυτοεκπλήρωση;

Υπενθυμίζουμε ότι, όπως έχει κατατεθεί πολλαπλώς, η νέα πανδημία που μαστίζει την ανθρωπότητα οφείλεται πιθανότατα στην ακούσια διαρροή του ιού από βιολογικό εργαστήριο στην Κίνα με χρηματοδότηση των Η.Π.Α. Οι δε Ρώσοι κατήγγειλαν στον Ο.Η.Ε. (συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας στις 11/3/2022) άμεσες παραβιάσεις από τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ουκρανία του Άρθρου 1 της «Σύμβασης για την Απαγόρευση των Βιολογικών και Τοξικών Όπλων». Συγκεκριμένα, ότι εντόπισαν εργαστήρια έρευνας βιολογικών πειραμάτων στην Ουκρανία υπό τη διεύθυνση των Η.Π.Α., με πανώλη, άνθρακα, ταλαραιμία, χολέρα, κ.ά. Μάλιστα, φαίνεται να έχει διαρρεύσει και σχετικό έγγραφο των Ουκρανών που απαιτεί την άμεση εξάλειψη των ενοχοποιητικών στοιχείων εν’ όψει του πολέμου. Όπως καταγγέλθηκε, μεταξύ των τομέων μελέτης ήταν βακτηριακά και ιικά παθογόνα που μπορούν να μεταδοθούν από τις νυχτερίδες στον άνθρωπο, ήτοι, πανώλη, λεπτοσπείρωση, ιοί και κορωνοϊοί.

Στρατιωτικά βιολογικά πειράματα στην Ουκρανία που χρηματοδοτούνταν και εποπτεύονταν από τις Η.Π.Α. (από το Γραφείο Μείωσης Αμυντικών Απειλών και του Εθνικού Κέντρου Ιατρικών Πληροφοριών του Υπουργείου Άμυνας) στόχευαν στην ενίσχυση των παθογόνων ιδιοτήτων ιών. Όπως καταγγέλλεται, στόχος του πειραματικού έργου UP-4 ήταν να μελετήσει την πιθανότητα εξάπλωσης ιδιαίτερα επικίνδυνων λοιμώξεων μέσω αποδημητικών πτηνών, συμπεριλαμβανομένων των εξαιρετικά παθογόνων ιών γρίππης όπως η H5N1, της οποίας η θνησιμότητα για τον άνθρωπο φτάνει και το 50%, αλλά, και η νόσος του Newcastle.

Ο Zhao Lijian, εκπρόσωπος του Κινεζικού Υπουργείου Εξωτερικών, ανέφερε ότι τα στρατιωτικά βιολογικά εργαστήρια των Η.Π.Α. πρέπει να λειτουργούν υπό πλήρη διαφάνεια, δηλαδή νόμιμα και να μην αρνούνται τον έλεγχο (Tass, 16/3/2022, https://tass.com/world/1422769 ).

Σύμφωνα με τον ιατρό και πρώην διοικητή του ΑΧΕΠΑ Δημήτρη Γάκη, από τα πρώην εργαστήρια της ΕΣΣΔ χάθηκε  ένας ιός της ευλογιάς με θνησιμότητα έως 70%. Το συγκεκριμένο συμβάν έλαβε χώρα μετά την απόσχιση της Ουκρανίας. Όπως υποστηρίζει, πλέον των τριακοσίων (300) εργαστηρίων «ερευνών» υπάρχουν στον κόσμο, εκ των οποίων τα εικοσιεπτά (27) εντοπίζονται μόνον στην Ουκρανία. Το Αμερικανικό Πεντάγωνο χρηματοδοτεί τέτοιες «έρευνες» σε εργαστήρια ανά τον κόσμο, ενώ κάθε τρεις μήνες ελάμβανε εκθέσεις προόδου. Πρωταγωνιστές αυτών των απάνθρωπων ερευνών φέρονται να είναι οι Η.Π.Α., ενώ σχετικές «έρευνες» διεξάγει η Κίνα, η Ρωσία, κ.ά. Προφανώς ολέθριο, αν διαρρεύσει κάποιος ιός ή πέσει στα χέρια τρομοκρατών (Πηγή: https://www.pronews.gr/ygeia/d-gakis-xathike-enas-ios-eylogias-apo-proin-ergastiria-tis-essd-exei-thnitotita-eos-70/ 15/3/2022). Ποιοί είναι άραγε «τρομοκράτες»; Αυτοί που ενδεχομένως θα κλέψουν έναν τέτοιον ιό, ή οι  «επιστήμονες» που αναπτύσσουν όπλα βιολογικού πολέμου ενώ απαγορεύονται;

Τέλος, να αναφέρουμε τους «μετανθρώπους» που προωθεί η νεοταξική συμμορία με τη συνδρομή των υποτελών πολιτικών και της «επιστήμης» (βλέπε την «Μεγάλη Επανεκκίνηση» που ευαγγελίζεται να μας «σώσει»).

Η σκόπιμη (ή έστω η επιπόλαιη) θεοποίηση της επιστήμης, θα επιφέρει με μαθηματική ακρίβεια ανυπολόγιστα δεινά στην ανθρωπότητα. Γιατί πρέπει να διακινδυνεύσουμε δυνητικές καταστροφές με την εμπλοκή μας σε συμβάντα με σχεδόν μηδαμινή πιθανότητα υλοποίησης, ή έστω να επισπεύσουμε ανοήτως την καταστροφή μας; Μήπως αυτές οι ενέργειες εντάσσονται στην πρόσφατη νεοταξική τρομολαγνεία της οικολογίας;

Όταν η επιστήμη δεν υπηρετεί τον άνθρωπο αλλά την προσωπική ή εθνική φιλοδοξία, ουσιαστικά  εις βάρος της ανθρωπότητας, οι «επιστήμονες» αυτοί θα έπρεπε να λογοδοτήσουν. Πού όμως; Αφού ο ίδιος ο Ο.Η.Ε. και το όργανο του, το «Διεθνές Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων», δεν είναι αντικειμενικοί θεσμοί αλλά είναι ελεγχόμενοι από τις ίδιες τις χώρες που εμπλέκονται σε αυτά τα απάνθρωπα πειράματα (Η.Π.Α., Κίνα, Ρωσία, κ.ά.). Όσοι αμφισβητείτε την προαναφερόμενη πραγματικότητα, σας υπενθυμίζουμε τον πόλεμο στο Ιράκ το 1991 για τα δήθεν όπλα μαζικής καταστροφής του Σαντάμ Χουσεΐν που όμως δεν βρέθηκαν ποτέ, τον «ανθρωπιστικό» πόλεμο στη Σερβία το 1999 παρά τις «παράπλευρες απώλειες» (θαυμάστε την ορολογία που επινόησαν), και η λίστα δεν έχει τέλος (Ο Σλόμπονταν Μιλόσεβιτς πέθανε στη φυλακή ενώ αθωώθηκε δέκα χρόνια μετά τον θάνατο του. Αυτό είναι το modus operandi του «Διεθνούς Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων»).

Είναι αξιοπερίεργο που η «επιστήμη» συντάσσεται ή ελέγχει Μ.Μ.Ε. και κυβερνήσεις, μέσα από μία Μακιαβελιστική οπτική. Ιδιαίτερα λυπηρό ότι στον 21ο Αιώνα η ηθική παραμένει σκανδαλωδώς υποκειμενική, ευμετάβλητη και οριζόμενη από τους ισχυρούς, οι οποίοι υποκριτικά αμφισβητούν και λοιδορούν όποιον αντιληφθεί την απάτη. Ίσως διότι ο λαός διαχρονικά, σε σημαντικό ποσοστό παραμένει δίχως κριτική σκέψη ή έχει συμβιβαστεί ανταλλαγματικά.

Τελικά, αμφιβάλλουμε για τους ελαστικούς κώδικες δεοντολογίας των επιστημόνων και ερευνητών, που ακολουθούνται κατά το δοκούν.

Συχνά, η «επιστημονική» εμπλοκή των γενετιστών και ερευνητών  αποτελεί απειλή για την ευημερία της ανθρωπότητας, ενώ αρκετοί εξ ημών τους θεωρούμε νομικά υπόλογους ως εγκληματίες ή τουλάχιστον ψυχασθενείς. Αδιαμφισβήτητα, το modus operandi της γενετικής και της «επιστημονικής» έρευνας προδιαγράφουν μία δυστοπία. Οι λαοί δεν διδάχτηκαν από τις «επιστημονικές» φρικαλεότητες του Χίτλερ και τις δύο ατομικές βόμβες των Αμερικανών κατά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο; Προφανώς όχι, κρίνοντας από τα νέα ατομικά / πυρηνικά όπλα που αναπτύσσονται, τους ιούς που θα εξαπολυθούν σε περίπτωση σύρραξης ή τα αυτόνομα ρομπότ-στρατιώτες και πολεμικές μηχανές τεχνητής νοημοσύνης…

«Στην αγέλη όλοι είναι ίσοι και αυτό που τους ενώνει είναι το ότι ντρέπονται να έχουν προσωπική σκέψη» (Ντοστογέφσκι, «Δαιμονισμένοι»).

_______________

(*) Μ. Α. Βιδάλης: Διδάκτωρ Κοινωνιολογίας και Αρχιτέκτων Μηχανικός MArch.

Α. Σ. Ανδρεάτος: Καθηγητής Σχολής Ικάρων.

__________________________________________________________________________

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα του ΙΗΑ εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς – μέλη του ΙΗΑ. Η ιστοσελίδα του ΙΗΑ δεν λογοκρίνει, ούτε επεμβαίνει σε άρθρα – κείμενα των μελών του ΙΗΑ.

_________________________________________________________________________