ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΝΗΣΤΗΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΜΗ Και μετά την “κραιπάλη”… κοτόσουπα αυγολέμονο,,, Last updated: 22 Απριλίου 2022 11:05 By mike 116 Views Share 0 Min Read SHARE Και μετά την “κραιπάλη”… κοτόσουπα αυγολέμονο add TAGGED:dexia Share This Article Facebook Copy Link Previous Article Ἅγιος Ἰωσὴφ Ἡσυχαστής: «Σὲ καιρὸ πειρασμοῦ μὴν ἀφήνεις τὴ θέση σου» Next Article Πασχαλινό παραμύθι για παιδιά | Αυγό ποιο αυγό!? 4 Σχόλια Καλησπέρα Άννα, είμαι Οδοντίατρος στη Γερμανία. Ψάχνω εδώ και καιρό μία επικοινωνία με τον Κωνσταντίνο Βάρδακα. Δεν μπορώ. Έχεις κάτι για μένα.Έχω μεγάλο πρόβλημα !Χριστός Ανέστη ! Συνδεθείτε για να απαντήσετε Στείλε στο μέιλ για να συνεννοηθούμε ιδιαιτέρως. Συνδεθείτε για να απαντήσετε Έστειλα Συνδεθείτε για να απαντήσετε Νομίζω ότι τα μέιλ μου αυτού του τύπου δεν φθανουν! Ίσως ένα τηλέφωνο για να πάρω εγώ και μετά το σβήνουμε. Συνδεθείτε για να απαντήσετε Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησηςΓια να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε. FacebookLike Διαβάζονται Τώρα Άγιον Όρος 2026, μόνο με νέα ταυτότητα;; Απαντάω σε ερωτήσεις σας. 😂Ανέκδοτο: Μπαίνει ένας ληστής σε μια τράπεζα και λέει στον ταμεία να του δώσει όλα τα λεφτά. Από την συλλογή μου.. εδώ φαίνεται ότι όταν θα έχουμε τόν Άγιο βασιλέα.. και μάλιστα τρίτη αυτοκρατορία κάποια έθνη δεν θα το δεχτούν και θα στραφούν εναντίον του με πόλεμο.. όμως τί θα πάθουν.. Κάτι ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ Εξαπλώνεται στην ΕΛΛΑΔΑ… “Ο Παντελής της πλύστρας” Κ. Αποστολάκης: «Περιμένω πως και πως τη ζωή μετά τον θάνατο, γιατί τότε ξεκινούν όλα» Ο κουμπάρος μου ο Αρχάγγελος Μιχαήλ Ἅγιος Πορφύριος: «Ἄκουσα τὴ φωνὴ τοῦ Χριστοῦ ἀπ’ τὴ σχισμὴ τοῦ βράχου στὸ σπήλαιο τῆς Ἀποκαλύψεως στὴν Πάτμο» Αιμορροΐδες: Υπάρχει οριστική φυσική θεραπεία; Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία για κοσμικές εκδηλώσεις σε ιερούς ναούς
Καλησπέρα Άννα, είμαι Οδοντίατρος στη Γερμανία. Ψάχνω εδώ και καιρό μία επικοινωνία με τον Κωνσταντίνο Βάρδακα. Δεν μπορώ. Έχεις κάτι για μένα.Έχω μεγάλο πρόβλημα !Χριστός Ανέστη ! Συνδεθείτε για να απαντήσετε
Νομίζω ότι τα μέιλ μου αυτού του τύπου δεν φθανουν! Ίσως ένα τηλέφωνο για να πάρω εγώ και μετά το σβήνουμε. Συνδεθείτε για να απαντήσετε
Καλησπέρα Άννα, είμαι Οδοντίατρος στη Γερμανία. Ψάχνω εδώ και καιρό μία επικοινωνία με τον Κωνσταντίνο Βάρδακα. Δεν μπορώ. Έχεις κάτι για μένα.Έχω μεγάλο πρόβλημα !Χριστός Ανέστη !
Στείλε στο μέιλ για να συνεννοηθούμε ιδιαιτέρως.
Έστειλα
Νομίζω ότι τα μέιλ μου αυτού του τύπου δεν φθανουν! Ίσως ένα τηλέφωνο για να πάρω εγώ και μετά το σβήνουμε.