ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟ της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ κατά της Έλευσης του Ψευδοεπισκόπου Κιέβου ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ

Μέλος  της τοπικής εκκλησίας της Μητροπόλεως Φιλίππων  Νεαπόλεως και Θάσου ως εκπρόσωπος πιστών απέστειλε  εκ νέου  την Επιστολή  των 407 Καβαλιωτών και Θασίων που τώρα και άλλοι  246  διακόσιοι σαράντα έξι  (246) ορθόδοξοι  πιστοί συνυπογράφουν

  1. Στον Μητροπολίτη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου κ. κ. Στέφανο
  2. Στον Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο
  3. Στον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο
  4. Στα μέλη της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος,

Αλλά και στον Καβαλιώτη στην καταγωγή Μητροπολίτη Μαρωνείας κ.κ. Παντελεήμων παρακαλώντας  Τους να πράξουν  πάντα τα νόμιμα και ιεροκανονικά για την ακύρωση της επισκέψεως του σχισματικού ψευδοεπισκόπου Κιέβου κ. Επιφανίου, ο οποίος είναι ένα λαϊκός με άμφια που μαζί με Ουνίτες, αυτοχειροτόνητους, καθηρημένους και σχισματικούς αποτελούν την « δήθεν Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ουκρανίας» μία εκκλησία που 10 από τις 14 ορθόδοξες  εκκλησίες δεν αναγνώρισαν , ούτε έχουν κοινωνία με τον σχισματικό μητροπολίτη Επιφάνιο και τους συν αυτώ καθηρημένους και αχειροτόνητους δήθεν κληρικούς . Άλλωστε  οι  Ιεροί Κανόνες Ι των Αγίων  Αποστόλων και Β΄ της Αντιοχείας είναι σαφέστατοι « Ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος εστί ».

Στο διαβιβαστικό της επιστολής τους επισημαίνουν στην εκκλησιαστική ηγεσία πως θα δώσουμε λόγο στον Χριστό, όλοι μας, ποιμένες και ποιμενόμενοι, για τη στάση που κρατήσαμε μέχρι τώρα και που πρόκειται να κρατήσουμε στο λεγόμενο Ουκρανικό εκκλησιαστικό ζήτημα. Η σκοπιμότητα δεν έχει θέση σε ζητήματα κανονικότητας . Όλοι μας Κλήρος και Λαός οφείλουμε να κάνουμε υπακοή στην διοίκηση της Εκκλησίας , τότε και μόνο τότε όταν η Διοίκηση της Εκκλησίας κάνει Υπακοή στην Εκκλησία, δηλαδή στους Ιερούς Κανόνες που οι Άγιοι Πατέρες με Θεία Φώτιση και Προσευχή θέσπισαν. Άλλωστε εορτή Αγίου Μίμηση Αγίου. Αυτό Ισχύει για όλους τους Αγίους άρα και για του Αγίου Θεοφόρους Πατέρες των Ιερών  Συνόδων και  Ισχύει για όλους του Χριστιανούς Κληρικούς και Λαϊκούς 

Αφήστε μια απάντηση