ΑΡΘΡΑ 11 Ιαν 2023 - 21:12

Γ.Μ : Η τέλεια ληστεία …..

Γ.Μ : Η τέλεια ληστεία …..
Χαίρεται
Άγιος Κοσμάς ο Αίτωλος : Οι γραμματιζούμενοι (καλαμαράδες) θα φέρουν το κακό.
 
ἐσθίῃ δὲ καὶ πίνῃ μετὰ τῶν μεθυόντων.
Όταν η  πνευματική ,Θεολογική μόρφωση , δεν συνοδεύεται από άσκηση ,από ασκητική, λιτή ,προσεκτική ,νηπτική ζωή και υπακοή σε αληθινό πνευματικό .
Αυτή την ζωή που θα φέρει το δώρο της επίγνωσης του οράν τα εμά πταίσματα και μή κατακρίνειν τον αδελφόν μου.
Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να γίνει  παραμόρφωση και να οδηγήσει σε αίρεση , στην παναίρεση.
Δεν είναι δύσκολο η μόρφωση να στραφεί ενάντια στον μορφωμένο και κατά τον άγιο Κοσμά τον Αιτωλό θα συμβεί και συμβαίνει.
Οι πατέρες της Ορθοδόξου Εκκλησίας ,έγιναν άγιοι πατέρες με την άσκηση, την νηπτική ,ησυχαστική ζωή μακριά από τον κόσμο  και όχι μόνο με τις σπουδές τους . 
Οι σπουδές ,οι γνώσεις ,οι επιστήμες ,αν συνοδεύονται με νήψη ,δημιουργούν αγίους ,αν όμως ο μορφωμένος έλκεται και ανακατεύεται με τον κόσμο ,τότε φέρνει την καταστροφή κάποια στιγμή .
 
Ματθ. 24,49       καὶ ἄρξηται τύπτειν τοὺς συνδούλους αὐτοῦ, ἐσθίῃ δὲ καὶ πίνῃ μετὰ τῶν μεθυόντων
 
Ανάλογα το σχέδιο της Θείας οικονομίας ,μπορεί να προβλέπει πανεπιστήμονες πατέρες όπως ο Μέγας Βασίλειος ή ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος ή ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς , για να πολεμήσουν τις αιρέσεις 
Όμως οικονομεί και αγίους  , που δεν τελείωσαν ούτε το δημοτικό . 
Όλοι αυτοί  , ήταν καλοί ποιμένες  εισερχόμενοι διὰ τῆς θύρας .
 
Ο παπάς που έγινε πάπας …
 
 ἄρξηται τύπτειν τοὺς συνδούλους αὐτοῦ
Όταν οι σπουδές και η μόρφωση χρησιμοποιηθούν ως όπλο  επιβολής , ένδειξης ανωτερότητας , δημιουργία τύψεων  και κατηγορίες  πρός τον συνδούλο .
Όταν ένας δούλος που έχει αναλάβει να φροντίζει τους άλλους συνδούλους του ,δεν δέχεται κουβέντα ,τους τύπτει  
τότε είμαστε απλά  σε αίρεση ,τότε πήδηξαν ληστές από  την μάνδρα και τρώνε τα πρόβατα  .
 Όταν ένας παραμορφωμένος αυτοδικαιωμένος ,έχει συγκεντρώσει γύρω του  και άλλους όμοιους ,οπαδούς   του 
Συνεχώς κραυγάζει ,επιτίθεται σε όλους και σε όλα ,όταν δεν συμπεριφέρεται σαν ένας αμαρτωλός πρός ένα άλλον ,αλλά σαν ένας ληστής  πρός έναν αμαρτωλό ,τότε από παπάς έγινα πάπας….
 
Τότε αυτόν τον ληστή, αναμένεται διχοτομήσει αὐτόν, καὶ τὸ μέρος αὐτοῦ μετὰ τῶν ὑποκριτῶν θήσει· ἐκεῖ ἔσται ὁ κλαυθμὸς καὶ ὁ βρυγμὸς τῶν ὀδόντων.
 
 
Ιω. 10,1  ἀναβαίνων ἀλλαχόθεν, ἐκεῖνος κλέπτης ἐστὶ καὶ λῃστής·
 
Όταν  οι καλαμαράδες ἀναβαίνων ἀλλαχόθεν  ,που δεν μπαίνουν  διὰ τῆς θύρας εἰς τὴν αὐλὴν τῶν προβάτων  ,δεν γνωρίζουν την οδό  τον Χριστό .
Αυτούς που θα τους πεί κάποια ώρα ουκ οιδα υμας ποθεν εστε .Όταν αυτοί  πηδήξουν από την μάνδρα μέσα στα πρόβατα  ,τότε φέρνουν την ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ μέσα στα πρόβατα .
Ματθ. 21,13 ὁ οἶκός μου οἶκος προσευχῆς κληθήσεται· ὑμεῖς δὲ αὐτὸν ἐποιήσατε σπήλαιον λῃστῶν.
 
Βλέπουμε ότι ο Ιησούς  χρησιμοποιεί τον όρο ληστής  ,για αυτούς που θα εισέλθουν στην Εκκλησία του 
ἀναβαίνων ἀλλαχόθεν  και όχι δια των θλίψεων .
Δεν θα εισέλθουν μετά από την οδύνη της κάθαρσης ,φώτισης ,Θέωσης ,αλλά φορτωμένοι ,αυτοδικαιωμένοι με αδόκιμη μόρφωση .
Θα κάνουν την Εκκλησία του οίκο εμπορίου και σπήλαιο ληστών ,αλλά το χειρότερο θα τύπτειν τοὺς συνδούλους
τους ,αφού θα θεωρούν τους εαυτούς τους αναμάρτητους .
Όλα αυτά τα παραχωρεί  ,επειδή και το ποίμνιο αδιαφορεί , μεριμνά , διασκεδάζει , εν κρεπάλες ,μέθες ,αδιαφορεί για την ψυχή του και πέφτει θύμα  ληστών .
καστον γὰρ δένδρον ἐκ τοῦ ἰδίου καρποῦ γινώσκεται
 
Πως θα με  αναγνωρίσω ως  έναν καλαμαρά ,έναν μορφωμένο ληστή ,αλλά και τους οπαδούς μου που με περιστοιχίζουν  ,με λατρεύουν και με δοξάζουν  δόξαν παρ’ ἀλλήλων λαμβάνοντες ;
Στα λόγια μου ,στις πράξεις μου  θα φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν οράν τα εμά πταίσματα και συνεχώς  άμεσα ή έμμεσα  κουτσομπολεύω τους πάντες αρνητικά, δηλαδή  κατακρίνειν τον αδελφόν μου.
Αν τολμήσει κανείς να με θίξει ,τον παίρνει και τον σηκώνει και συνεχώς ταπεινολογώ  με διαφόρους τρόπους .
 
Συγχωρήστε με ,αλλά δεν μπορώ να σας ευχηθώ να Χαίρετε  όταν  πιστεύω ότι .
Χαίρεται … ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω .
Εύχομαι να αποκτήσει ο καθένας μας ώτα ακούειν ακουέτω και να χαίρεται για αυτό .
 
Καλή φώτιση και αρχή Μετανοίας 
 
 
Γ.Μ 

Αφήστε μια απάντηση