Χρήστος Μαντζιάρης : Προφητείες του Μαντείου των Δελφών για την γέννηση του Ιησού Χριστού

Γράφει ο Χρήστος Μαντζιάρης

Προφητείες υπήρχαν πάντοτε. Έτσι και η γέννηση του Ιησού Χριστού, ως σημαντικότατο γεγονός στην Ιστορία του κόσμου, ήτο αδύνατον να μην είχε προφητευθεί. Αν και δεν μας το λένε, και το Μαντείο των Δελφών είχε προφητεύσει τόσο την έλευση του Υιού του Θεού στην Γη, όσο και την θανάτωσή του από άπιστο λαό. Σε λίγους όμως είναι γνωστές οι προφητείες του ελληνικού Μαντείου για την έλευση του Θεανθρώπου, του Χριστού, στην Γη. Οι προφητείες αυτές αναφέρονται από τον Ρωμαίο ιστορικό, Γάιο Σουητώνιο Τράγγυλο.

Ο Σουητώνιος αναφέρει τον παρακάτω χρησμό ο οποίος εδόθη κατά την εποχή του Κικέρωνος: «Αυτάρ επί Ρώμη και Αιγύπτου βασιλεύσει, αιέν γ’ ευθύνουσα, τότε δε βασιλεία μεγίστη, αθανάτου βασιλήος, επί ανθρώποισι φανείται. Ήξει δ’ αγνός άναξ πάσης γης σκήπτρα κρατήσεων, εις αιώνας πάντας επειγομένοις χρόνοις». (σ.α. Δυστυχώς το σύστημα δεν υποστηρίζει τα σωστά ελληνικά, δηλαδή την πολυτονική γραφή) Ο χρησμός ή η προφητεία αυτή αποδιδομένη στα νεοελληνικά σημαίνει: «Όταν θα επικρατεί ένας βασιλεύς σε Ρώμη και Αίγυπτο τότε θα έλθει, θα φανερωθεί, στους ανθρώπους η μεγαλειοτάτη βασιλεία του αθανάτου βασιλέως. Θα έλθει ο αγνός βασιλεύς όλης της Γης που θα κρατήσει τα σκήπτρα της κατά την διάρκεια όλων των επομένων αιώνων». Στους «αιώνας των αιώνων» όπως λέμε εμείς σήμερα.

Ο Μάρκος Τύλλιος Κικέρων ανησύχησε, ως πολιτικός, ρήτορ και φιλόσοφος που ήταν, διότι αντιλήφθηκε ότι με τον ερχομό ενός νέου παγκοσμίου βασιλέως όλος ο κόσμος επρόκειτο ν’ αλλάξει συγκλονιστικά και ειδικά η εξουσία, επομένως κινδύνευε και η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Επίσης, εφόσον πρόκειται για αθάνατο και αιώνιο βασιλέα, δηλαδή για Θεό, ο Κικέρων αντελήφθη ότι και η μέχρι τότε θρησκεία κινδυνεύει, οπότε και ο τρόπος ζωής των υπηκόων τους επρόκειτο ν’ αλλάξει.

Ρώτησε τότε ο Κικέρων το Μαντείο για το ποιος θα είναι ο άνθρωπος αυτός και πότε θα γεννηθεί. Τότε η Πυθία έδωσε τον εξής χρησμό – απάντηση στον Κικέρωνα: «Αλλ’ οπόταν αστήρ πανείκαλλος κελίοι ο λαμπρός απ’ ουρανόθεν προφανεί ένι ήμισυ μέσοις, και τότε δη κρύφιος ήξει λόγος υψίστοις σαρκοφόρων θνητοί τοίσιν ομοίον, αλλά συν αυτώ αυξήσει το κράτος της Ρώμης κλεινών τε Λατίνων». Το οποίο στα νεοελληνικά σημαίνει: «Όταν ένα πάρα πολύ ωραίο και λαμπερό αστέρι θα εμφανισθεί μέρα μεσημέρι στον ουρανό, τότε θα έλθει κρυφά στην γη ο λόγος του υψίστου και θα ενσαρκωθεί, θα λάβει σώμα, όπως όλοι οι θνητοί. Μ’ αυτόν θ’ αυξηθεί και η δύναμη της Ρώμης και των ενδόξων Λατίνων».

Τότε, με την διάδοση αυτών των τρομερών για την εποχή εκείνη χρησμών, προκλήθηκε αναστάτωση στους Ρωμαίους και Έλληνες διότι αντιλήφθηκαν το τέλος του κόσμου όπως τον ήξεραν, οπότε ξαναρώτησαν την Πυθία για το ίδιο θέμα και η Πυθία τούς είπε: «Και τούτον φθόνος γεννήσεται εξ απίστου λαού και εις ύψος κρεμασθήσεται θανάτου ως κακούργος». Που σημαίνει: «Και γι αυτόν θα γεννηθεί φθόνος από άπιστο λαό ο οποίος θα τον κρεμάσει για να θανατωθεί ως κακούργος». «Σήμερον κρεμάται επί ξύλου» ψάλλεται στους Ναούς όταν σταυρώνεται ο Χριστός.

Όσο περισσότερα ρωτούσαν την Πυθία για το θέμα αυτό τόσο εκπλήσσοντο οι άνθρωποι, οπότε τελικά την ρώτησαν «Πόθεν ο χρησμός;», δηλαδή, από πού σου έρχεται η έμπνευση και δίδεις τους χρησμούς αυτούς; Και η Πυθία απάντησε: «Εις με βιάζεται ουράνιος ος εστί φως τριλαμπές». Όπερ σημαίνει: «Μ’ αναγκάζει να πω αυτά ένας που υπάρχει στον ουρανό ο οποίος είναι τριπλό λαμπερό φως». Η Πυθία προείδε την τριαδικότητα του Θεού.

Βλέπουμε λοιπόν, σύμφωνα με τον Σουητώνιο, ότι και το Μαντείο των Δελφών είχε προφητεύσει την γέννηση του Χριστού. Αναφέρεται το «και το Μαντείο» διότι η Σίβυλλα η Ερυθραία είχε προφητεύσει πριν από αιώνες, και αιώνες πριν από το Μαντείο των Δελφών, την έλευση του Ιησού Χριστού. Είναι πασίγνωστη η προφητεία της με την ακροστιχίδα «Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτήρ» από την οποία προέκυψε το «ΙΧΘΥΣ». Κάτι πολύ σημαντικό τώρα. Σύμφωνα με κείμενα του Κλήμεντος του Αλεξανδρέως, ο Απόστολος Παύλος προέτρεπε την μελέτη των ελληνικών βιβλίων με τις προφητείες των Σιβυλλών καθόσον αυτές περιγράφουν τον Ιησού Χριστό καθαρότερα και σαφέστερα.

Το είδατε σήμερα αυτό πουθενά γραμμένο; Είδατε σήμερα να λέγεται κάτι τέτοιο; Μας κρύβουν πάρα πολλές αλήθειες, ειδικά εάν αυτές αφορούν και εξυψώνουν την Ελλάδα. Αλλά τι να περιμένει κανείς από τους ηγέτες της που στάλθηκαν εδώ για να εμποδίσουν την αποστολή των Ελλήνων;

Γίνεται σαφές ότι το Μαντείο των Δελφών προφήτευσε επ’ ακριβώς την κρυφή έλευση του Ιησού Χριστού (εν τω σπηλαίω), όταν θα φανερωνόταν κατά τη διάρκεια της ημέρας εκείνης ένα φωτεινό αστέρι στον ουρανό (το άστρο υπεράνω της Βηθλεέμ), θα είναι αθάνατος, άρα αιώνιος, βασιλεύς του παντός (Θεός), θα ενσαρκωθεί (Θεάνθρωπος), θα τον σκοτώσει κρεμώντας τον (Σταυρώνοντάς τον σε ξύλινο σταυρό) ένας άπιστος λαός, οι Ιουδαίοι, σαν κακούργο. Παραδέχθηκε επίσης η Πυθία την τριαδικότητα του Θεού, «Φως τριλαμπές» απεκάλεσε τον τρισυπόστατον Θεόν. Η Αγία Τριάς προφητεύθη από την Πυθία.

Ευλογημένα και Ορθόδοξα Χριστούγεννα, όπως θέλει ο Χριστός και όχι όπως θέλουν οι εταιρείες, μυστικές και φανερές.

Χρήστος Μαντζιάρης

Αφήστε μια απάντηση